12 Kasım 2010 Cuma

CLUB KASTALİA - ALANYA

Ekim ayının son günlerinde bayram ve hafta tatilini birleştirerek Club Kastalia-Alanya'da kısa bir tatil yaptık. Grubumuzun geleneksel olarak yaklaşık 16 yıldır yaptığı ve her yıl aynı döneme gelen ve otelinde sezon kapatışına denk gelen bu tatile biz de bu sene 2. kez katıldık. Hafta başından beri yağmurlu ve fırtınalı geçen günler denizi de biraz hırçınlaştırmıştı
 Club Kastalia, Alanya'ya 10 kilometre kala (Antalya tarafından) Konaklı beldesinde, uluslararası öneme sahip bir "Plaj voleybol"u cenneti. Sahilde saydığım tam 10 adet voleybol sahası var.
Yıl içinde neredeyse tamamiyle yabancı turiste ve sporculara hizmet ediyor. Bizimde katıldığımız son hafta, son güne kadar yaklaşık 50 civarında yerli-yabancı voleybolcu maç ve turnuva yapıyordu.
Otel 31 Ekim'den itibaren 1 Nisan'a kadar, kış sezonunda kapanıyor.
Çok keyifli ve huzurlu bir yer.
Uzun bir tatilin başladığı bu günlerde yazdan kalma bu güzel görüntülerle herkese mutlu ve keyifli tatiller dilerim.











10 yorum:

  1. iyi bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Size de iyi bayramlar, mutlu ve huzurlu bir tatil dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Kurban Bayramı'nın İslam'a ve insanlığa barış, sevgi, hoşgörü getirmesini diliyor, sizin ve ailenizin bayramını kutluyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel Alanya fotoğrafları bunlar,iyi bir tatil olmuş...İyi bayramlar diliyorum.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Tüm sevdiklerinizle birlikte,sağlık ve huzur içinde mutlu bayramlar diliyorum...

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Jivago,
    sevgiler ve saygılar nice bayramlara

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ebruli,
    Ben de bayramınızı kutlar saygılar sunarım.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Gökçe7
    Mutlu bayramlar dilerim. Saygılar sunuyorum

    YanıtlaSil
  9. Saygılar Tufan bey,
    Ben de en içten dileklerimle bayramınızı kutluyorum.

    YanıtlaSil