4 Temmuz 2011 Pazartesi

FUTBOLDA ŞİKE

FUTBOLDA ŞİKE


Oldukça ciddi iddialar ve olduğu öne sürülen belge ve çekimler sebebiyle Futbolumuz bu kez ciddi anlamda mercek altında.


Denebilir ki, zaten yıllardır bilinen bir şey, ağızdan ağza bunun dedikodusu yapılır ama sonra her şey lafta kalır unutulur gider.


Sanıyorum ve izlediğim kadarı ile bu kez, çok uzun bir dinleme ve araştırmadan sonra oldukça somut bazı deliller sebebiyle bu neşter futbola vuruldu. Peşinen, gözaltına alınan kişiler için herhangi bir önyargım olmadığını ifade edeyim. Ancak artık futbolun adeta düşman kardeş gibi bir asıra yakındır yanında ve sırtında taşıdığı bu şike belasından kurtulması gerekiyor. Kimler nasıl ceza alır bilmiyorum. Ancak sonuçta şike futbolumuzdan bir şekilde temizlenecekse bu işin sonunda, en çok tertemiz, forma aşkından başka art niyeti olmayan gerçek taraftarın kazanmasını diliyorum.


Sevgili Eskişehirspor, Sivasspor ve Fenerbahçeli taraftarlara metin olmalarını ve bu sayede şike futbolumuzdan tamamen temizlenecek kulüplerinin artniyetli yönetici, menager ve futbolculardan kurtulmaları için bir vesile olduğuna inanmalarını diliyorum.

4 yorum:

  1. futbolda şike şaşırtmasın bizi,
    rejim böyle.
    kapitalizm öldüğünde biter ancak.

    YanıtlaSil
  2. Zeynep çok haklısın, kapitalizm ve paraya tapınç beraberinde getirdiği çirkinliklerle sporu da öldürüyor.

    YanıtlaSil
  3. Fanatik bir Fenerbahçeli olarak yazıyorum bunları.
    Şike varsa eğer evet hakedenler cezasını çekmeli kim olursa olsun. Aziz Başka'ı çok severim. Hangi Fenerbahçeli sevmez ki değil mi? Ama eğer bir adaletsizlik varsa mutluka çözülmeli. Ben Aziz Başkan'ın aklanmasını dört gözle bekliyorum ve umuyorum. Onun suçu aleni ortaya çıkana kadar da savunacağım onu.
    Fakat şöyle de bir durum var. 12. adamıni Alex'in, Volkan'ın, Gökhan'ın suçu ne?
    Şampiyonluk alınıp takım küme düşerse bize yapılan bu haksızlığın bedelini kim ödeyecek? Selçuk DERELİ'nin yaptığı haksızlıkların ödenmediği gibi bu da mı kalacak?
    3 yıl sonra şampiyon olmuşuz, geçen sene de hevesimiz kursağımızda kalmış. Bunu hesabını bize kim verecek?
    Hiç kimse!
    Hani bizleri boş verin. Sonuçta ter döken bizler değiliz. Volkan'ın kurtarışlar, Mert'in trobzon maçında ki altın değerinde ki penaltı kurtarışı, Gökhan'ın ikinci sezonda ki o muhteşem golü,Alex'in golleri, asistleri, Topuz'un kat ettiği masafe,Guiza'nın bile attığı gol...Bunların hepsi bir çırpıda silinip hakları nasıl yenir. Aklım almıyor bunu düşününce.
    Hele Aykut Hoca'nın emekleri...

    Her neyse. Mevzu derin.Umuyorum ki Türk futbolu tertemiz aklanıp kaldığı yerden devam eder her şey.

    Anladığım kadarıyla Galatasaraylısınız. Ve bu yazınız gerçekten tarafsızca. Bu nedenle de kutluyorum sizi. Ben bu yaptığınızı yapmazdım.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gece Yürüyüşü,
    Yürekli açıklamalarınıza teşekkürler. Sizin ve benim taraftarlığımız bu olaylar sebebiyle herhangi bir şekilde sarsıntıya uğramaz. Ancak Mustafa Kemal'in dediği gibi "zeki, çevik ve AHLAKLI" spor için, spora bulaşan pisliklerin temizlenmesi gerekiyor. Evet biz Galatasaraylıyız ancak rakibimiz Fenerbahçe olduğu sürece büyük takımız.
    Sevgi ve saygılar sunuyorum.

    YanıtlaSil