24 Eylül 2012 Pazartesi

HEDİYE ÇEKİLİŞİNİN SONUÇLARI

Blogun 3. Yaşgünü yazısını okuyan 19 okuruma ve yorum bırakan 4 değerli okuruma sonsuz teşekkürler.

Çekiliş yaparak okuyucu sağlamak gibi beklenti taşımadığımdan ve sadece özel günler için kitap hediyesini düşündüğümden temelde bu çekilişi okunurluk yönünden temel almıyorum.
Gelelim hediye paylaşımına. 3 kitap için 4 yorumcum olduğundan ve çekiliş yaparak 3’üne hediye verip birini hediyesiz bırakmak doğrusu bana ters geldi.
Dolayısıyla şu an için henüz almadığım bir sürpriz kitabı paylaşıma dahil etmiş bulunuyorum.
Bu durumda kim kazandı ve kim kaybetti yerine kime ne kitap hediye düştü biçiminde bir belirleme yaptım. Çektiğim kuraya göre yorumcularımın hediyeleri şöyle paylaştırıldı:

İnsan Olmak kitabı: Semih
Ozani ve Şiirleri’nin biri: Sabahattin Gencal
İkincisi: Sezer
Sürpriz kitap: Esmir

Değerli yorumcularım lütfen kargo adreslerini bilgehanmerki@hotmail.com mail adresime bekliyorum. Hepinize teşekkürler, iyi ki varsınız!

5 yorum:

  1. Blog okuyamadığuım yoğun zamanlarıma denk gelmiş olmalı,Güzel paylaşımlı nice yıllar dilerim.Arkadaşlar keyifle okusunlar kitaplarını en güzel hediye kitaptır kuşkusuz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inşaalah bir dahaki sefere. unutmayın yıl içindeki en çok yorum yapan üç dostuma yıl sonunda hediyeleri olacak!

      Sil
  2. Teşekkürler! Çok naziksiniz. Tekrar nice yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Mehmet Bey, ben sizin daimi takipçinizim bunu biliyorsunuz!.. özellikle bekleyip ilk 3 den sonrasına yorum yaptım ki!..'yanlış anlaşılmasın!' demeyeyim çünkü bizler birbirimizi biliyoruz zaten:) ama bu sürpriz kitap, benim içinde sürpriz oldu anlayacağınız.) en iyi arkadaşlarımız kitaplarımız:)armağan eden, okuyan, alan da, veren de paylaşan da sağolsun...

    Ortak amacımız paylaştıkça çoğalmaktır bizim!.Ve bizim en büyük zenginliğimiz okudukça bilgilenmek, aydınlanmaktır..hayatı da, dünyayı da daha iyi anlamak ve daha doğru okuyabilmektir...

    Kitap dostluklarınız ve paylaşımlarınızla, nice nice yıllarınız olsun hep...

    İnceliğiniz için eşekkür eder,
    Esenlikler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esin,
      Sürpriz kitabı umarım beğenirsiniz. İsmini hiç yazmadım. Verebileceğim tek ipucu halen okuyor olmam. ancak blogda çıkması 2 ayı geçer. İlginize sonsuz teşekkürler. saygılar.

      Sil