23 Ocak 2013 Çarşamba

2012 YILINDA EN ÇOK YORUM YAZARAK HEDİYE KAZANAN YORUMCULARIM


Daha önceden duyurduğum gibi, yıl içerisinde en çok yorum yapan yorumcu dostlarımın bu yıl da hediyeleri olacak. 2012 yılı içerisinde (Sözler’e yapılan yorumlar da dahil) bloglarıma 500’e yakın yorum geldi. “Adsız”ları hariç bıraktığımız takdirde 2012 yılı içerisinde yorum bırakan 61 farklı yorumcum var. Hepsi ne de gösterdikleri ilgiden ötürü çok teşekkür ediyorum.
Elbette, yorumlarıyla en çok destek gösterenleri bu yıl da ödüllendiriyorum. Hediyelerimi daha önce açıklamıştım. Basımı henüz tamamlanmış ve daha kitapevlerine dahi dağıtılmamış olan 2 kitabımız var. Ankaralı Gezginler grubu olarak bu sene 3 yeni kitap çıkardık. Bunlar;
Gezgin Gözüyle Türkiye -1 (Ege Marmara Akdeniz)
Gezgin Gözüyle Türkiye -2 (İç Anadolu Karadeniz Doğu Anadolu)
Gezgin Gözüyle Ankara
Bunlardan son ikisinde bana ait yazılar da var. Bu iki kitaptan 2’şer olmak üzere 4 adet kitap yorumcularıma gidecek. Şimdi geldi kazanan isimleri açıklamaya. 2012’de en çok yorum yazarak  kazanan yorumcularım:
Kardeşim
27 yorum
Esmir
27 yorum
Sebahattin Gencal
25 yorum
Aysema
24 yorum
Özgür Ceren Can
23 yorum

Şimdi 4 hediyeye 5 kişi nereden çıktı diyeceksiniz. Bildiğim ve anladığım kadarı ile “kardeşim” blogu yıl içerisinde kapandı. Ya da isim ve yazar değiştirdi. Beni duyar ve yazımı okur mu bilmiyorum. Bu nedenle bu yorumcumun bana ulaşmama olasılığına karşın 5. Sıradaki yorumcumu da kazanan olarak listeye aldım. Ama maillerinden tanıdığım “kardeşim” rumuzlu  yorumcum da bana mailden ulaşır ise o takdirde hediye kitabımız 5 olacak.
Bu durumda “Kardeşim” “Esmir” ve “Sabahattin Gencal”ın kitabını seçme hakkı bulunmakta. 28 Ocak Pazartesi gününe kadar seçtikleri kitabı bu yazının yorum kutusuna ya da mail atarak bildirirlerse seçtikleri kitap kendilerinin olacak. Seçmemeleri halinde ya da eksik seçim bildirilmesi halinde kalan kitap dağıtımını kendim yapacağım.
Kazananları kutluyorum. 2013 yılında tüm yorumcularımı senenin sonunda sürpriz hediyeleri kazanmaya davet ediyorum.

2 yorum:

  1. Sevgili Mehmet Merki,
    Bir süredir İstanbul'da çocuklarlayım. Ödül olarak gönderdiğiniz kitabı benim adıma eşim almış, gidince göreceğim. Bu sıra zamansızım, okuyamadığım yazılarınız birikmiş. Kitap için çok teşekkür ederim. Armağanların en güzeli, en kısa sürede okuyacağım. Şimdi diğer yazılarınızla yetinmek zorundayım. Emeği geçen herkesin emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ilginize ve katkınıza ben teşekkür ederim. Saygı ve sevgiler sunarım.

      Sil