19 Nisan 2013 Cuma

İKİ HEDİYE KİTAP

 Değerli blog dostlarım, Bloğumu ziyaret edenlere bir nebze teşekkür edebilmek, edebiyat tutkunlarına kaliteli iki armağan vermek, aynı zamanda Türk romanının en değerli üstadı Orhan Kemal’i saygıyla selamlamak fırsatı elde ettiğim için doğrusu heyecanlıyım. 


















Üstadın “Kötü Yol” ve “Yalancı Dünya” adlı iki ölmez eseri 2 değerli izleyicime gidecek. Katılma için hiçbir koşul aramadığımı tüm dostlarım bilir. Tek yapacağınız “yorum” kutusuna isim bırakmak. 

22 Nisan pazartesi günü talihlileri kura ile belirleyeceğim. Kazananların adreslerine kargo ile göndereceğim. Şimdiden tüm katılanlara ve ilgilenenlere saygılarımı sunuyorum.

5 yorum:

  1. İste abidik gubidik hediye yerine kitap en guzel armağan..haydi bakalim şansım bol olsun :)

    YanıtlaSil
  2. katılmayı çok isterim:)

    YanıtlaSil
  3. Adana'da görev gereği yaşadığım ve de çalıştığım 13 yıl içersinde değerli yazarımız Orhan Kemal'in ailesi yakınları ve de tanıdıkları ile tanışıp görüşme şansım oldu.Ve bu değerli insanlardan bir "yazar" zannedilen bir başka kişinin hayatı ile ilgili çok acı ve de çirkin gerçekleri öğrendim. Hatta bir yazımda ve face sayfamda alenen gerçeği ve kaynağını anlattım.
    Bahse konu bu değil biliyorum sevgili Mehmetbilgehan; ancak okuduğum her iki kitabın yazarı ile ilgili anılarım aklıma gelince yazmadan duramadım.
    Ben sayfanızın er ya da geç takipçisiyim. ancak yorum yapabilmenin de yazmak kadar önemli olduğunu bildiğimden ve yazmış olmak için bırakılan satırlardan hoşlanmadığımdan pek yorum bırakmayı sevmem..
    Ancak, okumayı "teşvik" etmenin her yolunu mübah sayarım ve uygulayanı takdirle izlerim. Örnek alınması gereken bilgi içerikli sayfanızı okutmaya vesile olacağınız çok güzel günler diliyorum ve kapımı pek çalmayan şansın belki yolunu şaşıracağını umuyorum.. :) :)

    YanıtlaSil
  4. Eğer geç kalmadıysam katılmayı çok isterim. Orhan Kemal çok sevdiğim bir yazardır.
    Seda
    http://bikahvebikitap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok mutlu oldum çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil