23 Eylül 2013 Pazartesi

BLOGDA DÖRDÜNCÜ YIL


Geçen hafta bahsettiğim gibi bloğum bugün itibariyle 4 yaşını doldurdu ve beşince senesine başlıyor. Keyifli yazılar, paylaşımlar ve yorumlarla seneler akıp gitti. Dönüp geriye bakınca geçen bu zaman sanki olduğundan daha uzun görünüyor. Demek ki bir alışkanlık ve günlük hayatın bir parçası haline geliyor.

Hafta sonları ve iş yoğunluğu sebebiyle zaman zaman blogdan uzak kalsam da izlediğim blogları ziyaret etme keyfini hep yaşıyorum. Birbirinden farklı ve özgün blogların aynı heyecanla bizlere ulaşması ne güzel. Umarım daha sürer gider. Blog kapatan ya da ilgisini yitirenler olsa da sonuçta yaşam da bir değişim ve başkalaşım değil mi?
Daha nice farklı heyecanlar yaşamak ve tüm dost bloglarımın nice seneler devam etmesi dileğiyle bu seneki armağan kitabımı kazananın Seda olduğunu belirteyim.Kendisini kutluyor ve kargo adresini bilgehanmerki@hotmail.com ‘a mesaj atarak adreslerini zi bekliyorum.

5 yorum:

  1. Mehmet Bey,
    Kitabı kazandığıma çok sevindim :) Okumadığım ve çok merak ettiğim bir kitaptı. Hayatım boyunca hiçbir hediye kitap hediyesi kadar sevindirmedi beni.
    Bu arada, bloğunuzun yeni yaşını tekrardan kutlarım. Daha nice güzel yazılara inşallah... Sağlık ve mutluluk dileklerimle...
    Adresimi ayrıca ileteceğim.
    Selamlar,
    Seda

    YanıtlaSil
  2. Tekrar nice yıllarda güzel ve öğretici, eğlendirici, bilgilendirici yazılarını okumak dileğimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerin desteği ve verdiği moralle umarım devam ettiririm. Sevgiler, saygılar.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sonsuz teşekkürlerimle sevgi ve saygılarımı sunarım.

      Sil