15 Temmuz 2014 Salı

İKİ ÖNEMLİ GÜN GEÇTİ

Bloğumu yakından takip edenler, uzun tatiller dışında bloğu fazla ihmal etmediğimi bilirler. Ancak son yazıdan sonra neredeyse 1 haftadır hiç istemeden blogdan uzak kaldım. Gelen yorumları cevaplandıramadım.

Nedenine gelince, daha doğrusu iki nedenine gelince; İnsan ömründe her zaman karşılaşamadığı bazı güzellikler olur. Bazan de peşpeşe gelir. Birincisi, kış aylarında kısa bir yazıyla duyurmuş olduğum, oğlumun nişanı sonrası 12 Temmuz günü birlikteliklerini evlilikle taçlandırdık. Böylelikle kayınbabalık sınıfına –bir anlamda- terfi etmiş oldum. Elbette, o güne dek geçen günlerin stresi ve hazırlıkların yoğunluğu bir aşamadan sonra bazı diğer uğraşlarıma ara verdirmek zorunda bıraktı. Yaşayanlar bilirler, şimdi biraz stres boşalması ve rahatlama dönemindeyiz. Tüm dostlarımın böyle güzellikler yaşaması en büyük dileğimdir.
İkinci önemli günümüz de hemen 2 gün sonra dün yani 14 Temmuzda Ankara Barosu’nun yaptığı törenle gerçekleşti. Meslekte 30 yılını dolduran avukatlara plaket töreninde baro tarafından onurlandırıldık. (Mesleğe, daha önceki müfettişlik çalışmam nedeniyle 4 sene geç başladığım için bir anlamda sınıf arkadaşlarıma göre 4 sene gecikmiş durumdayım.)

Tüm dostlara sevgi ve saygılarımla.



6 yorum:

  1. Az önce yeni bir yazınız var mı diye baktım aynen ara vermiş olduğunuz görünce tatile mi çıktılar acaba dedim.. Sayfayı yeniledim twiittere geldim paylaştığını bu yazıyı gördüm :)...
    Yeni evlenen çifte mutluluklar diliyorum.. Size de tabii..Ve mesleğinizde aldığınız plaketten dolayı da sizi kutluyorum.. Daha nice uzun senelere başarılı günler dilerim..
    Eh artık tatili hak ettiniz sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sağolun. Tatile henüz 10 gün ve yoğun işler var. inşallah 25'inden sonra, Sevgiler, saygılar

      Sil
  2. Ne güzel haberler bunlar böyle...Genç çiftleri tebrik eder, ömür boyu mutluluklar dilerim. Ve sizi elbette, baro tarafından onurlandırıldığınız böyle onurlu plaket adına kutlarım. Başarılarla dolu daha nice uzun yıllar dilerim.

    Eşinizle birlikte güzel bir tatil hakkınızdır artık.)
    Şimdiden iyi tatiller ve esenlikler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esin hanım, nazik yorumunuza candan teşekkürler. Böyle güzelliklerin herkese nasip olmasını gönülden dilerim.
      Saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

      Sil
  3. Çifte tebrikler!!! :)
    İnsanın oğlunun yuva kurduğunu görmesi çok keyifli bir duygu olsa gerek. Yürekten tebrik ediyorum, mutluluklar diliyorum. Daha çok var ama darısı başımıza:)
    Mesleki başarınız için de ayrıca tebrikler! Sizin gibi Atatürkçü hukuk adamlarımızın varlığını bilmek huzur verici. Bunu da hatırlatmak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorum ve dilekleriniz için içten teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgi ve saygılarımla.

      Sil