14 Temmuz 2017 Cuma

HAZİRAN AYINDA BU KİTABI OKUDUM - 4


KİTABIN ADI
Bakmak, Dinlemek, Okumak (Regarder, Ecouter, Lire)
KİTABIN YAZARI

Claude Lev-Strauss

KİTABIN ÇEVİRMENİ
Ömer B. Albayrak
KİTABIN YAYINEVİ
Yapı Kredi Yayınları
KİTABIN BASKI YILI
2016
KİTABIN BASKI SAYISI
1. Baskı   
KİTABIN SAYFA SAYISI
138 syf
KİTABIN DİZGİ/BASKI KALİTESİ
10/10
KİTABIN YAZIM-DİL KALİTESİ
10/10
KİTABIN EDEBİ/SANATSAL/TARİHSEL DEĞERİ
10/10

 
Levi-Stauss’u ilk kez okudum. Bunun büyük bir eksiklik olduğunu kitabı bitirince inandım. Kuşkusuz dünya edebiyat tarihinin seçkin isimlerinden birisi.
Bu küçük eserde, konuları birbirini bütünleyen, resim ve müzik üzerine 6 deneme yer alıyor. “Poussin’e Bakarken”, “ Rameou’yı dinlerken”, “Diderot’u okurken”, “Sözler ve Müzik”, “Sesler ve Renkler”, “Nesnelere Bakışlar” adlı denemeler eşsiz bilgi yüklü okuması çok keyifli yazılar.
Levi-Strauss’u tanımak için eşsiz bir fırsat


2 yorum:

  1. Ben de hiç okumadım . Aklıma takıldı şimdi. Deneme pek okumam ama bazen de iyi geliyor insana ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın ne kadar dolu olduğu yazdıklarından belli oluyor. Zor, ama kanımca çok değerli bir kitap.
      Sevgi ve en derin saygılarımla.

      Sil